مبلغ از حسابم کسر شده اما خدمت برایم انجام نشده، چگونه وضعیت تراکنش پرداختی خودم را پیگیری کنم؟

بادصبایی عزیز؛

پیگیری تراکنش های کاربران برای ما در الویت قرار دارد؛

شما می توانید وضعیت تراکنش های خود را از طریق لیست تراکنش ها در بخش خدمات پرداخت مشاهده نمایید، در صورتی که تراکنش شما موفق بوده، مبلغ پرداختی به حساب مقصد انتقال داده شده، و بابت پیگیری آن می توانید با نهاد یا اپراتور مربوطه تماس بگیرید.

در صورتی که تراکنش موفق نبوده و از حساب شما مبلغی کسر شده، تا 72 ساعت کاری از زمان پرداخت، مبلغ به حساب شما باز می گردد.

اما با این وجود میتوانید در صورت تمایل با شماره مجموعه به شماره 0513716 تماس حاصل نمایید.

 همکاران ما در ساعات اداری، تا رفع مشکل پیش آمده پاسخگوی شما خواهند بود.

با احترام

بادصبا


آیا پاسخ برای شما مفید بود؟

سوالات متداول